Tuesday, November 13, 2012

Bir Kapadokya Seyahati Daha...





Kapadokya eşsiz biryer, kıyaslayacak yer bulamıyorum. 4.gidişimiz, biliyorum ki daha birçok kez gidilecek oraya. Alp bile 2 kez gitti bu yaştan:)
Bence çocuk ile gidilebilecek müthiş biryer. Beraberce çok güzel doğa gezileri yapıyorsunuz. Tırmanma meraklı bir çocuğunuz varsa, bacaların etrafında birçok kez tırmanabiliyorsunuz. Kapadokya'nın hakkı 4 gün. 5.günde yapacak şey bulmakta zorlanabilirsiniz. Ihlara vadisi'ni de programa eklerseniz bu 5.günün programı olur ancak çok uzak. 1.5-2 saat sürüyor Göreme'den. Çocuklarla göze alamadık.
Evet, çocuklar dedim zira yanımızda yakın arkadaşlarımız ve onların Alp yaşındaki oğlu da vardı. 2 çocuk bazen iyi bazen kötü oluyor. İyi olması birbirlerini oyalıyorlar, kötü kısmı ise kimi zaman ikisini birden sakinleştirmek gerekiyor, sinerjileri 1X2'den fazla oluyor. Bu kısmı zor idi. Ama Kapadokya yine mükemmeldi. Şimdiden özledim desem yalan söylemiş olmam. Bir kere de kar altında görmek istiyorum, bakalım ne zamana olur?

No comments: