Tuesday, July 10, 2012

Değişik oyuncak arayanlar için bir web sitesi: Zekids

Özellikle altını çizmek isterim:
Benim blogumda yazılan hiçbir web sitesi reklam amaçlı değildir.
Sadece benim beğendiğim web siteleri ve/veya ürünlerdern bahsederim.

Bu konuda çok hassasım: hatta yorumlarda "gizli" reklam yapan kişiler oluyor, onların yorumlarını da siliyorum. Bu vesileyle de tekrar rica ediyorum, burası ticari bir blog değil, lütfen ürün tanıtmamı istemeyin benden...

Eveeet, asıl başlıkta yazılan konuya gelelim. Biliyorsunuz oyuncak işi gerçekten zor ve sıkıntılı bir konu. Doğum günleri yaklaşırken bana fenalık basar, ne alınacak? Ya da ne gelecek? Ciddi bir israf var, engel olmak da pek mümkün değil. En iyisi hiç olmazsa biraz daha farklı birşeyler seçmek.

Bağdat Caddesi'nde olan ve aynı zamanda online satışı da olan ZEKİDS iyi bir seçenek. Oradaki oyuncaklar gerçekten ilginç, oyalayıcı. 5 dakikalık ömrü olan oyuncaklardan değil, aklınızda bulunsun.

No comments: