Thursday, February 17, 2011

Montessori Eğitim Duyurusu

Size derneğimizin duyurusunu aktarıyorum:

Sevgili Eğitim Gönüllüleri,
2010 yılında hayat bulan derneğimiz, Mart-Haziran 2011 döneminde Emel
Çakıroğlu Wilbrandt'ın "Montessori ile Çocuk Eğitimi Sanatı" eğitimlerine başlıyor.
Eğitim, Türkiye'de bir ilk olan veli inisiyatifi Montessori okulumuzda gerçekleşecektir. Katılmak isteyenlerin, katılma amaçları ve kısa özgeçmişlerini içeren bir yazıyı 22 Şubat 2011 tarihine kadar, yonetim@montessori.org.tr adresine e-posta atmaları gerekmektedir.

Kurs frekansı/ süresi: 150 saat olmak üzere, her ay 2 haftasonu olarak düzenlenecek kursumuz 5 ay sürecektir. Seminer Mart ayının ilk haftasında başlayacak olup, katılımcılar ile ilk toplantı 27 Şubat Pazar günü saat 14.00’de Küçük Karabalık Çocuk Evi’nde gerçekleştirilecektir. İstanbul dışından gelen katılımcılar için ayrıntılar e-mail ve/veya telefon görüşmeleriyle gerçekleştirilebilir. Eğitim sürecinde belirlenecek tarihlerde katılımcılara okulda gözlem ve staj olanağı sağlanacaktır.

Eğitim saatleri: 09:30-17:00 olarak planlanmaktadir.
Kurs Mekanı: Salih Omurtak caddesi, No:49; Koşuyolu, Kadıköy-İstanbul
Kurs Ücreti: 3000 TL
Montessori ve Kaynaştırma Eğitimini Geliştirme Derneği
www.montessori.org.tr

No comments: