Thursday, November 11, 2010

Hastayken sırf sebze yiyecektik ya...

İşte o konuda 2 günde pes ettim, kısmen daha doğrusu. Alp'e iki gündür sadece sebze vermeye calısıyordum. Pişmiş sebzeleri reddetti, ben de salatalık-biber verdim. Ama galiba hazımsızlık yaptı, dün gece ağladı durdu. Karnım ağrıyor dedi. Sabah ilk defa yumurta diye agladığını duydum. Alp'in yumurta istediği görülmemiştir. Açlıkla terbiye böyle birşey mi acaba? Sonunda ben de pes edip yumurta yemesine, ekmek yemesine izin verdim. Seda cabuk pes ettiğimi düşünüyor ama hiç olmazsa et,süt, meyve vermeyeceğimi düşünerek içimi rahatlatıyorum. Küçücük çocuğa rejim nasıl zor birşeymiş? Çocuğu hiper alerjik olanlara bol sabır diliyorum. Benim gözümde onlar artık birer evliya!

2 comments:

Ozgeee said...

Gecmis olsun:(
Un+su+sebze= firin mucver ise yarar mi?

Mutlu Suner said...

un da yasak!