Monday, January 31, 2011

Şalgam Kitabı

Alp'e arkadaşı Serin hediye olarak, Büyük Şalgam isimli kitabı vermişti. Aslında Temmuz'da geldi kitap ama ben şimdi yazıyorum. Bunu niye belirtiyorum, 2 yaşında bu kitaba kendini çok ama çok kaptırmıştı.

Dev Şalgam-Alexei Tolstoy (Bildiğimiz Tolstoy değil)
İş Bankası Yayınları

Rahatlıkla Alp'in tam olarak takıntı yaptığı ilk kitap diyebilirim. Çok eğlenceli bir hikayesi var.
Oyun oynar gibi. Kitabı bana kaç kere okuttuğunu, bana kaç kere anlattırdığını bilmiyorum.
Hatta bir süre sonra evdeki animasyon ekibi canlandırma olayına girdi, Büyük Şalgam evde oynanmaya başladı.

Çok ama çok tavsiye ederim. Bu kadar beğenince Alp de Mert'e bir tane hediye etti. O da aynı şekilde bayıldı kitaba. Zaten hediye eden Serin'in de en sevdiği kitapmış. Garantili bir kitap anlayacağınız:)

No comments: